معرفی ابزار آلات

معرفی بهترین برند ابزار ایرانی, چینی و خارجی به تفکیک

سوالی که ممکن برای شما هم پیش بیاید بهترین مارک ابزار در ایران و جهان کدام است؟ موضوع این مطلب از فرهان ابزار معرفی بهترین مارک های داخلی و وارداتی  ابزار است، با خواندن این مقاله می توانید بهترین ابزار های بازار را بشناسید و معرفی بهترین برند ابزار، کمک کوچکی به شما همراهان گرامی است که قصد خرید ابزاری داشته و کیفیت آن برایتان مهم است.

در این قسمت بهترین برند ابزار مطرح دنیا را در زمینه ابزارآلات معرفی خواهیم کرد. این شرکت ها سال ها در این زمینه کار کرده و بهترین ابزار، گارانتی، خدمات پس از فروش گسترده، تولید محصولات با کیفیت داشته و توانسته اند به برندسازی موفقی تبدیل شوند.

معروف ترین برندهای ابزارآلات جهان کدامند؟

در این بخش قصد داریم تا برندهای بزرگ دنیا را در زمینه ابزارآلات معرفی کنیم. در زیر بعضی از این برندها معرفی شده است:

بوش

نام شرکت بوش را حتما شنیده اید یک شرکت آلمانی است که به بزرگترین تامین کننده ابزارآلات اتوماتیک در جهان مشهور بوده و در ایران نیز محصولات بوش را با لوازم خانگی و همچنین ابزار آلات می شناسند اما در واقع این کمپانی، تولید کننده ابزار خودکار، ابزار صنعتی، مشاوره در توسعه شهری ابزار ساختمانی و … است که همه به صورت هولدینگ مدیریت خواهند شد.

این شرکت در سال 1886 توسط رابرت بوش در استرونگارد آلمان تاسیس شد و یکی از قدیمی ترین شرکت های ابزار سازی در جهان است. همانطور که می دانید این شرکت در زمینه تولید لوازم خانگی نیز شناخته شده است و  بیشتر از 90 % از شرکت متعلق به یک موسسه خیریه است.

آاگ

یک مارک آلمانی است. این شرکت یکی از با سابقه ترین شرکت های تولید ابزارآلات در دنیا که به نوآوری در طراحی معروف است. تغییر در روش های سنتی تولید و طراحی ابزار آلات با استفاده از هنر و تکنولوژی است.

متابو: یکی از معروف ترین شرکت های تولید ابزارآلات برقی در دنیا است که به مدت ۴۰ سال است که وارد بازار ایران شده و ۲۵ شعبه مدیریت منطقه ای در کشورهایی برای مثال چین، استرالیا و ایالات متحده داشته و اداره آنها را مدیران متابو به عهده دارند. کارخانه این شرکت در شهر نورتینگن آلمان است.

ماکیتا

شرکت اصلی در شهر آنجو در کشور ژاپن است این برند توسط Mosaburo Makita در سال 1915 ایجاد شد و کارخانه هایی در کشورهای ایالات متحده، برزیل، کانادا، چین، ژاپن، مکزیک، رومانی، انگلیس و آلمان دارد و یکی از پر فروش ترین برندهای ابزار معروف است این شرکت اولین بار در سال 1958 با تولید دستگاه های رنده برقی وارد بازار شد. ماکیتا محصولات زیادی را که برای کارهای کارگاهی یا ساختمانی مورد نیاز است، همانند فرز، مته، اره و ابزارهای متفاوت بادی دارد.

دیوالت

یک شرکت آمریکایی و زیر مجموعه شرکت مادر بلک اند دکر است. این مارک بین المللی و معروف است این شرکت ابزار صنعتی ،ابزار آلات نجاری و دستی برای کارگاه های نجاری، امور ساختمانی و تاسیسات تولید می کند. این کمپانی هفت کارخانه در شهرهای گوناگون آمریکا تاسیس کرده است که محصولاتی با کیفیت تولید و عرضه می کند.

لیزرلاینر

این برند از معروف ترین برندهای آلمانی بوده و در زمینه تولید ابزارهای دقیق فعالیت دارد. این شرکت در بیشتر از ۳۰ کشور جهان واحد تجاری مستقل دارد.

کارچر

این برند آلمانی بوده و جزو شناخته شده ترین شرکت ها است و در زمینه تولید تجهیزات نظافتی فعالیت می کند. این شرکت در ۱۸ کشور ۲۱ کارخانه و با توان تولیدی ۳۰۰۰ نوع محصول را داشته و به همین جهت می توان گفت جزو بزرگترین تولیدکننده دستگاه های نظافتی، در دنیا است.

آنووی

یک مارک ایتالیایی است که در تولید کارواش، پمپ، جارو برقی صنعتی فعالیت دارد. این شرکت نیز یکی از مشهورترین کپانی های دنیا است.

کنیپکس

یک مارک آلمانی و همچنین برتر اروپایی بوده که تولید کننده ابزارهای دستی برای کاربران حرفه ای است که به صورت کامل ارگونومیک طراحی شده اند.

اروین

تولید کننده ابزار دستی حرفه ای و همچنین لوازم جانبی ابزار شارژی و برقی است . اروین یک شرکت بین المللی اروپایی و آسیایی است که کار خود را در ایالات متحده آغاز نموده است.

میلواکی

این برند امریکایی همیشه عالی بوده و اما قیمت محصولات این برند گران است. این شرکت تولید کننده حرفه ای ابزار دستی، ابزار صنعتی، لوازم جانبی بوده و بازار هدف آن مصرف کنندگان حرفه ای هستند

بلک اند دکر

یک شرکت آمریکایی با قدمت بیشتر از صد سال است. این شرکت تولید کننده انواع ابزارآلات صنعتی و خانگی با کیفیت بالا است. از ویژگی های بارز این برند، نوآوری در تولید و قدمت آن بوده است که باعث شهرت آن در جهان شده است.

این برندها برترین برند های ابزار آلات هستند و محصولات با کیفیت عرضه می نمایند اما با توجه به وضعیت کشورمان این برندها خدمات پس از فروش مناسبی در ایران نداشته به همین دلیل در صورتی که دستگاه خریداری شده دچار نقص شود ، باید هزینه زیادی بابت تعمیر آن پرداخت کنید و حتی در بعضی موارد، باید هزینه ای بیشتر از قیمت خریداری شده بپردازید!

به همین دلیل امروزه و در این شرایط  بازار، مشتریان به دنبال خرید محصولی هستند که خدمات فروش گسترده ای داشته باشد و قطعات آن در ایران پیدا شود.

برندهای مطرح ابزار در ایران کدامند؟

رونیکس

برند رونیکس در کشورهای تایوان، آلمان، چین و ۱۱ کشور دیگر تولید کننده داشته و تمامی محصولات مطابق با استاندارد های بین المللی ساخته خواهد شد و همچنین نظارت فنی دقیق در همه مراحل تولید انجام می شود. این مارک خدمات پس از فروش گسترده ای ارائه می نماید.

دی سی ای

به این دلیل که خدمات گسترده ای ارائه می کند، توانسته است جایگاه بسیار خوبی در بازار ایران داشته باشد.

توسن

ابزار های دستی در کشور تایوان و ابزارهای برقی این شرکت در کشور چین تولید می شود. که این ابزارالات خدمات، کیفیت و قیمت بسیار مناسب دارند.

آروا

شرکتی با سابقه ۳۰ ساله در تولید و همچنین مونتاژ ابزارآلات و با داشتن ۱۵۰ نمایندگی در تمام استان ها، جایگاه مناسبی در بازار ایران دارد.

اریکسون

تولید های این شرکت از کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار است.

هیوندای

یکی از معروف ترین شرکت های ابزار آلات است که همیشه در تولید محصولات خود از پیشرفته ترین تکنولوژی ها استفاده کرده است. همچنین این شرکت خدمات پس از فروش با ۱۲۰ عاملیت مجاز در ۳۱ استان کشور داشته است.

هانیتون

یک مارک تایوانی است که تولید انواع سری های بکس و ابزارآلات دستی به عهده دارد. این شرکت همچنین ثبت اختراع جهانی در کشورهای چین، آمریکا، اتحادیه اروپا، آلمان، ژاپن، هند را دارد. شرکت هانیتون دارای ۱۰ سال ضمانت تعویض است.

هنس

از ابزارهای دستی پر طرفدار در ایران بوده که تولید تایوان است و قیمت به صرفه و کیفیت مناسبی دارد.

 

بهترین برندهای ابزارآلات ایرانی کدامند؟

می توان گفت تولید ابزارآلات در ایران، به چند روش انجام می شود. یک گروه از این شرکت ها محصول را از صفر تا صد در ایران تولید می کنند اما گروه دوم از خارج کشور قطعات محصول را تهیه می کنند و در داخل ایران، فقط مونتاژ قطعات انجام می شود و گروه سوم شرکت هایی که محصولات خود را به طور سفارشی در چین تولید می کنند و در ایران به فروش می رسد. در ادامه با برند های ایرانی آشنا می شوید در این بخش قصد داریم با آشنایی برند های ایرانی از کالای ایرانی و تولید کنندگان آن حمایت کنیم و به معرفی این شرکت ها بپردازیم.

معرفی تولید کنندگان ابزار در ایران

گام الکتریک 

گام الکتریک یکی از بزرگترین صادرکننده دستگاه برش و جوش در ایران بوده و از نشان استاندارد ملی در صنعت جوش برخوردار است. این شرکت با داشتن آزمایشگاه هایی برای تست دستگاه های برش و جوش گام بزرگی در ارائه محصولات با کیفیت خوب برداشته است. می توان گفت این برند، از بهترین برند دستگاه جوش ایرانی بوده که تولید کننده دستگاه های جوش اینورتر و خانگی نیز است.

صبا الکتریک

یکی از شرکت های فعال، در زمینه ساخت ابزار برش و جوش است و به اولین تولید کننده دستگاه جوش اینورتری در کشور معروف است و گواهی ثبت اختراع در این ساخت این نوع ابزار را به ثبت رسانده است. همه محصولات این شرکت با آخرین تکنولوژی روز دنیا تولد شده. این مارک نیز دستگاه های جوش با کیفیت مطلوبی تولید می کند.

 ایران ترانس

این شرکت یکی دیگر از تولید کنندگان ابزار ایرانی بوده و تولید دستگاه های جوشکاری را به عهده دارد و در این زمینه چند دهه فعالیت داشته و به جایگاه خوبی در صنعت جوشکاری دست یافته است. همه محصولات شرکت ایران ترانس گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی دارد.

الکتروجوش 

شرکت الکتروجوش در شهر اصفهان است و فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ در زمینه تولید دستگاه های جوش آغاز کرده است. این شرکت ایرانی دستگاه جوش های نقطه جوش، تک فاز، فلکه ای و رکتیفا و تولید کرده است که با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه های جوش اینورتر را به بازار عرضه کرده است و مورد توجه کاربران خانگی نیز قرار گرفته است. شرکت الکتروجوش در سال ١٣٨٨ موفق به اخذ گواهینامه ISO 9001 : 2008 که نشان از کیفیت بسیار خوب محصولات این برند است.

ایران پتک

این شرکت نیز از برندهای ایرانی بوده که محصولات آن در ایران و در شهرک صنعتی اراک تولید شده و محصولات از صفر تا صد طراحی و ساخته می شود. ایران پتک، تولید کننده ابزار دستی صنعتی است و محصولات آن از کیفیت خوبی برخوردار است و همچنین قیمت این محصولات از محصولات مشابه خارجی کمتر است.

جک ایران

جک ایران اولین تولید کننده جک هیدرولیک در ایران است که در سال ۱۳۶۴ شروع به فعالیت کرد و جک هیدرولیک هایی از ۲ تن تا ۱۰۰ تن را با استانداردهای بین المللی تولید می نماید. این شرکت با شرکت ها و کارخانه های معتبری برای مثال  اسکانیا، ایران خودرو، سایپا و بسیاری از شرکت های دیگر همکاری کرده است و آنها را در کارنامه کاری خود دارد.

بهترین برند های قفل و دستگیره در ایران کدامند؟

قفل گیرا

این شرکت با داشتن بیش از ۶۰ سال سابقه در صنعت قفل سازی می تواند قفلهایی با امنیت بالا تولید کرده که با نمونه ای خارجی رقابت می کند. شرکت قفل گیرا تولید کننده اولین قفلهای کتابی و آویز در ایران است و قفلهای تولیدی این شرکت از بهترین ترین آلیاژ برنج تولید شده است.

بهریزان

یکی از شرکت های تولید کننده یراق آلات ایرانی بهریزان است که با سابقه 40 ساله و همچنین از آخرین تکنولوژی روز دنیا در تولید استفاده می کند و همچنین انجام آزمایشات مستمر تخصصی به تولید یراق آلات ساختمانی، قفل و دستگیره فعالیت دارد.

رجبی

این برند ایرانی با نام تجاری JRM از سال ۱۳۶۵ فعالیت داشته است و تولید قفل کمدی را به عهده دارد. از بزرگترین شرکت های عرضه کننده داخلی است و همچنین سهم خوبی از بازار ایران را در اختیار دارد. محصولات این شرکت کیفیت مطلوبی داشته و قیمت مناسبی نیز در مقایسه با دیگر برندها دارد.

پارس

شرکت پارس در سال ۱۳۷۰ تاسیس شد و با هدف سیلندر و تولید قفلهای آویز راه اندازی شد و بعد از مدت 5 سال توانست تولیدهای خود را به کشورهای دیگر صادر کند. در سال ۱۳۸۹ با هدف گسترش فعالیت های خود محصولات دیگری را تولید کرد از جمله این محصول ها جک پمپی، لولا کابینت و قفل حیاطی برقی هستند که در این شرکت مونتاژ و همچنین بسته بندی می کنند و به بازار عرضه می نمایند. توجه داشته باشید محصولات تولیدی این شرکت دارای استانداردهای ISO 9001-2015، نشان ملی استاندارد ایران، گواهی بین المللی CE از EMC ایتالیا است. برای مثال قفل کتابی، قفل آویز، سوئیچی، قفل فرمان و درب حیاطی از محصولات این شرکت است.

پنج ستاره

شرکت پنج ستاره در اواخر دهه ۷۰ تاسیس شد این شرکت که بزرگترین تولید کننده قفل درب حیاط در ایران بود شروع به فعالیت نمود و در برای گسترش تولیدات خود به تولید انواع قفل های آپارتمانی از جمله سرویس کلیدی، سوئیچی و همچنین انواع سیلندر و قفل کمدی پرداخت. این شرکت دارای کیفیت Iso -9001 2008 و از گواهینامه استاندارد اروپا CE برخوردار است.

زانیس

شرکت زانیس در بهمن ۱۳۹۲ با تولید قفل کمدی در رشت، کمالشهر و کرج فعالیت خود را آغاز نمود و به تولید انواع قفل آپارتمانی ، قفلهای کمد و دراور پرداخت. از جمله محصولات این شرکت شامل موارد زیر است:

قفل های حیاطی طرح ایزو و همچنین تک پله، قفل کمدی نیمه برنجی و تمام برنجی، قفل های سرویس ۴/۵، ۵/۲، ۶/۵ سانتی، سوئیچی ۲/۵ ،۳/۵ ،۴/۵، ۵/۲، ۵/۵، ۶/۵، ۷سانتی، قفلهای کلیدی ۶/۵ سانتی، کمدی فنردار.

کدام شرکت ها ابزار آلات ارزان قیمت تولید می کنند؟

در این قسمت با شرکت هایی که ابزارآلات ارزان قیمت تولید می کنند، آشنا می شویم. اکثر افراد به دنبال خرید ابزار صنعتی با قیمت ارزان هستند، به همین دلیل به معرفی بعضی از برندهای ارزان قیمت این حوزه شده ایم.

بهترین برند ابزارآلات دستی ارزان قیمت کدام است؟

ایران پتک (IranPotk)

واستر (VASTER)

آیرون مکس (IRONMAX)

تانوس (TANOS)

فاکس (FOX)

کلوین  (kelvin)

 

بهترین برند معروف ابزار برقی چینی ارزان قیمت کدام است؟

ادون  (EDON)

گریت  (Greatec)

اوکم  (okem)

آپ اسپریت  (Upsprit)

 

بهترین برند ابزار چینی در ایران کدام است؟

کرون  (Crown)

رونیکس  (Ronix)

ان ای سی  (NEC)

توسن  (Tosan)

اریکسون  (Ericson)

دی سی ای  (DCA)

جمع بندی

در این مطلب از فرهان ابزار با برند های ایرانی و خارجی ابزارآلات آشنا شدیم و همچنین محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب این شرکت ها را معرفی کردیم شما با توجه به نیاز خود می توانید محصول خود را از این برندها  تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *